,

بیوگرافی شرکت اولیپس

تولد:

OLIPES فعالیت خود را در سال ۱۹۹۳ در اسپانیا توسط بنیانگذار آن، آرتورو اولیور و فرزندانش، همراه با یک تیم حرفه ای متخصص در جهان روانکاری برای بخش های صنعتی، آغاز کرد. روند نوآوری مداوم و سرمایه گذاری مجدد، OLIPES را به سرعت به پیشرفت چشمگیری رساند . امروزه هدف بخش پتروشیمی بین المللی است و بیش از ۲۵۰۰ محصول اولیپس در ۷۵ بخش صنعتی وخودرویی و در بیش از ۴۵ کشور موجود است.

کارخانه :

مراسم افتتاحیه کارخانه مدرن کامپو رئال (مادرید اسپانیا) در سال ۲۰۰۴، نقطه عطفی است در تاریخ اولیپس که پیشرفت های  بعد از آن در تاریخ OLIPES مشهود است.

امکانات ما:

کارخانه OLIPES دارای مساحت ۱۳۰۰۰ متر مربع است که کارخانه تولیدی ۳٫۰۰۰ مترمکعب، یک انبار تدارکات رباتیک ۱٫۴۰۰ متر مربع، یک آزمایشگاه فنی و دفاتر متعدد است.

تولید ما:

ظرفیت تولید در میان سطوح مختلف محصول در سال ۲۰۱۱ بیش از ۹۰٫۰۰۰ تن در سال بود. سرمایه گذاری در بهبود خطوط بسته بندی و ذخیره سازی، که در حال حاضر انجام می شود، به معنای افزایش ۶۰٪ برای دستیابی به ظرفیت تولیدی کافی برای تامین  ۴۰٪ تقاضای روان کننده در بازار اسپانیا است.

تعهد ما:

در طول این دوره رشد و تثبیت، شعار شرکت ما “فناوری برش لبه” بود، و تحقیق و توسعه محصولات جدید، پیشرفته تر، کارآمد و سازگار با محیط زیست. این شامل طیف وسیعی از روان کننده های اکولوژیکی BBO بود که در سال ۲۰۰۳ با موفقیت فراوان اجرا شد.

کارکنان ما:

این توسعه بدون دارایی بزرگ OLIPES امکان پذیر نبود: یک تیم انعطاف پذیر و پرانگیزه ای که دائما در آموزش تکنولوژی های جدید فعال بوده و به اهداف شرکت عمیقا متعهد هستند. زنان و مردان مشغول به کار در OLIPES باعث ایجاد ارزش افزوده محصولات ، ارائه مشاوره و آموزش، ارائه خدمات به مشتری و کمک های فنی به صورت حرفه ای میشوند.

پایداری:

ما آگاه هستیم که تنها کیفیت و برتری می تواند محصولات پایدار را در میان مدت و بلند مدت ارائه دهد. اهمیت پذیرش تعهد ما نسبت به پایداری این است که بهینه سازی مواد خام و انرژی، بازیافت و تجزیه زیستی و استفاده کارآمد از منابع است.

جهانی شدن:

فراتر از یک ایده،  بازار جهانی امروز یک واقعیت است. محصولات ما باید با انتظارات مصرف کنندگان در سراسر جهان مطابقت داشته باشد. لجستیک مؤثر ما یکپارچه می تواند محصولات ما را به دست مشتری، در هر نقطه از جهان، با کمک سیستم های ارتباطی مدرن جهانی قرار دهد.

نگاه جدید ما:

روان کننده های با کیفیت بالا / خدمات با کیفیت بالا

 

OLIPES علاوه بر ارائه محصولات و خدمات پایدار با ارزش افزوده بالا در بازارهای جهانی، به دنبال رضایت مشتری، رفاه و توسعه جامعه است. تلاش های انجام شده برای دستیابی به این اهداف به شدت بر اساس شخصیت و ارزش های سازمانی ما است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *